reklama

Milujem život!

Keď už sme všetci slobodní, a všetci máme právo voľby, právo vyjadriť svoj názor, svoj postoj, rozhodla som sa, že v tejto veci nebudem mlčať. Viem, že v poslednej dobe je článkov, ankiet a diskusií na túto tému nespočetné množstvo, a ja napríklad tiež nechcem mlčať. Myslím, že nikdy na tomto svete nebude jasný poriadok, a vždy tu budú ľudia, ktorí sú za a ktorí sú proti.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

Charlie Chaplin vo svojom prejave napomína vojakov, aby nepočúvali vyššie sily, ktoré im diktujú, čo majú robiť, čo majú cítiť, ako majú myslieť. Vy nie ste stroje, zvieratá, ste ľudia, so všetkou láskou v srdci. Som si istá, že každý človek nesie už od počatia vo svojom srdci lásku. Nech vznikol násilne, nenásilne, nechcene, či so všetkou láskou, ktorá k tomu patrí. Pretože je tu človek, ktorý o nás sníval už od počiatku, od stvorenia sveta nás miloval a sníval o tom, že budeme Jeho. ,,Veď on si nás ešte pred stvorením sveta vyvolil..."On nás nijako nenúti k tomu, aby sme ho milovali - hoci poniektorí z nás si myslia, že to Cirkev. Mňa Cirkev nikdy nenútila milovať Ježiša, rozhodla som sa sama. Bohužiaľ, množstvo ľudí si myslí, že nás ktosi z Cirkvi, či nebodaj nejakí kresťanskí aktivisti, nútia ísť na pochod za život. Ak však mám povedať za seba, mňa nikto nenúti ísť v nedeľu povedať, že Milujem život. Od začiatku. Dokonca mi bude ľúto toho všetkého krásneho čo je tu, čo Boh pre mňa vymyslel, raz opustiť. Niekto to ani nespozná, a musí tento svet opustiť bez toho, aby sa ho na to niekto opýtal. Som rada, že nie som stroj, že nejdem s prúdom, že vo mne nie je nenávisť voči nikomu. Ani voči tomu, čo neverí, ani voči tomu, kto je za právo ženy, aby sa rozhodla sama, či si svoje dieťa nechá, alebo nie. Každý z nás tu má svoje poslanie, a Boh miluje všetkých, bez rozdielu, preto by sme sa mali aj my všetci mať radi, nech už je každý z nás akokoľvek iný. Noedcudzovať, ale s láskou sa prijímať a s láskou aj napomínať. V tom je dokonalosť Božieho stvorenia. A proste, nech už ktokoľvek, čokoľvek povie a napíše na túto tému, len som týmto chcela povedať a možno sa osobne vyznať z toho, ako Milujem život, a že som Pro life...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ále predsa, čosi na zamyslenie/diskusiu:

P.S.: Všimol som si, že všetci, ktorí sú za potraty sa už narodili. (Ronald Reagan)

P.S.2: Mnoho ľudí sa veľmi zaujíma o deti v Indii a Afrike, kde ich veľa umiera na podvýživu, hlad atď. Ale milióny iných umierajú z vôle svojej vlastnej matky. A v tom je dnes najväčšia prekážka mieru: lebo ak je matka schopná a ochotná zabiť vlastné dieťa, čo bráni tomu, aby som zabil ja teba a ty mňa? Medzi tým nie je žiadny rozdiel. (Nositeľka Nobelovej ceny za mier - Matka Tereza)

Stanislava Andraščíková

Stanislava Andraščíková

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Aj keby som mala žiť sto rokov, a nevidela by som 7 divov sveta, a nezískala by som žiadne ocenenie, ale znamenala by som niečo pre svet jedného človeka, budem šťastná:) inak som len nádobou v rukách Boha, ktorému sa túžim podobať... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu