reklama

Zažiť aplaus...

Dnes som žehlila. Pri tejto mojej obľúbenej činnosti si zvyknem zapnúť nejaké obľúbené DVD s filmom, alebo pozerať nejaký seriál v televízii. Dnes som sa rozhodla pozrieť si svoju Stužkovú z roku 2008. A ak by som mohla, zopakovala by som si ju.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Stále sa hovorí, že Základná škola preletí rýchlo a že na strednej zažije skutočnú partiu, potom možno vysoká je takým vrcholom. Moje najkrajšie časy som prežila na strednej. Nielen vďaka spolužiakom, ale aj atmosfére školy, učiteľom a pracovníkom. A dnes ma aj celkom dostali tie naše slávnostné prejavy a citáty, ktoré som si v tú noc na stužkovej tak málo uvedomovala. Spomeniem aspoň tieto: Viac hluku narobí padajúci strom, ako rastúci les/Raj je tam, kde som ja. Stali sme sa v ten večer stromami, úsmevmi, rastlinkami, kovbojmi, ale hlavne oficiálne maturantmi. V pozadí nám znela melódia Forresta Gumpa, my sme sa klaňali, a mohutné duby, ako sme nazvali učiteľov a rodičov, nám tlieskali.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nedávno som čítala knihu Obyčajná tvár. Hlavná postava - August, tvrdí, že každý človek by mal raz počas života zažiť aplaus. Jediný, ktorý som okúsila bol ten, keď som spravila pukerlík v staroružových šatách so zelenou stužkou. Možno pre niekoho obyčajný moment, ale keď si na to spomeniem, koľko pocitov sa vo mne miešalo, čo všetko mám pred sebou, som rada, že stužkovej patril prvý aplaus, ktorý som si uvedomovala. Čo chcem týmto všetkým povedať. Neľutujem peniaze zbierané na stužkovú počas štyroch rokov, prípravy, možno hádky, netrpezlivosť. A už vôbec mi nie je ľúto, že som tie peniaze mohla využiť na dovolenku. Pretože tieto udalosti dávajú človeku viac ako peniaze. A tak je to so všetkým v našom živote, do čoho obetujeme čas, dlhé prípravy, aby to všetko vyšlo, aby sme zažili aplaus, aby sa všetci cítili výnimočne. Nemusí ísť o stužkovú, stačia aj menšie narodeniny alebo len oslava priateľstva. Je to predsa oveľa viac ako tých pár drobných v peňaženke.

Stanislava Andraščíková

Stanislava Andraščíková

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Aj keby som mala žiť sto rokov, a nevidela by som 7 divov sveta, a nezískala by som žiadne ocenenie, ale znamenala by som niečo pre svet jedného človeka, budem šťastná:) inak som len nádobou v rukách Boha, ktorému sa túžim podobať... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu