reklama

Kvapky z neba mojimi očami

Trochu úvahy o kvapkách z neba- možno pre tebaa aj teba. Každý môže pochopiť svojimi očami to, čo je napísané tými mojimi...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Kvapky tvojej lásky, maličkostí, pohľadov...

Čistý vzduch v uponáhľanom svete, ktorý občas neviem pochopiť.

Si jarný dážď, čo upokojí moju dušu a rozleje sa v nej ako ranný horúci čaj.

Osviežuješ...

A ty možno vieš.

Núkajú mi sneh, ale ja chcem...

Núkajú mi svet, ale ja túžim...

Chcú, aby som cítila slnko, ale ja...

Ja chcem.

Pokoj pred dobrodružstvom padajúcich kvapiek.

Silu, čo sa objaví vo zvuku krokov dáždiek.

Dotyk stretnutia miliónov v jednom.

Je ťažké čakať

príval nebeských sĺz...

Keď sa objaví nečakane,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Netancujem.

A keď príde, mám dáždnik.

Kedy sa z neho budem tešiť?

Sľubujem,

že nabudúce budem...

Stanislava Andraščíková

Stanislava Andraščíková

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Aj keby som mala žiť sto rokov, a nevidela by som 7 divov sveta, a nezískala by som žiadne ocenenie, ale znamenala by som niečo pre svet jedného človeka, budem šťastná:) inak som len nádobou v rukách Boha, ktorému sa túžim podobať... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu