reklama

Ďakujem, Facebook!

Milý Facebook! Pravdepodobne si už dostal veľa listov, ale ver mi, že tento bude trošku iný...taký ďakovný. Že konečne? Dobre, tak nesľubujem, že v ňom nebude aj kúsok irónie, ale to len tak. Aby sa nepovedalo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Ďakujem ti, Facebook, za to, že som mala možnosť byť u teba doma, vidieť fotky priateľov, s ktorými som sa stretla pred rokmi. No odkedy som odišla, zistila som, že oni ma už akosi nevyhľadávajú. Dokonca ani tí, čo sú veľmi blízko mňa. Zväčša, keď niečo potrebujú. Preto ti ďakujem, že si mi odchodom vlastne ukázal, kto je môj pravý priateľ. Ďakujem ti za všetky rôzne obrázky a memy, ktoré ma rozosmiali. Som však šťastná, že sa dnes môžem radšej zasmiať v spoločnosti priateľov ako pred monitorom a sama. Mala by som ti byť vďačná aj za všetky statusy, ktoré som čítala, ibaže problém je v tom, že si ich už nepamätám. Po odchode som však zistila, že je dôležité pamätať si úplne iné veci. Preto som šťastná, že som si to vďaka tebe mohla uvedomiť. Ďakujem ti za všetky zdieľané veci a pesničky, ktoré som mohla vďaka tebe objaviť, bolo ich ozaj veľa, a ešte teraz mám niektoré v mp3jke. Teraz, keď niečo objavím tak sa mi v mysli vybaví konkrétny človek, pošlem mu to mejlom, a v duši sa mi objaví skvelý pocit, že to nevie celý svet, len my dvaja. Ďalšia z ďakovných vecí v mojom zozname sa týka môjho profilu. Vlastne môjho bývalého profilu, mojich fotiek a tak. Som ti vďačná za každý komentár na narodeniny, či vtip na ,,nástenke", ale zase narážam na to, čo všetko bolo z tých 100 prianí na stene úprimné, keď mi po odchode od teba na narodeniny napíšu dokopy traja ľudia smsku. Ďakujem ti za zistenie, že môj život nie je status a nikdy nie je o tom, komu všetkému sa páči a komu nepáči. Vďaka tebe som si uvedomila, že mne sa môj život páči bez teba. Sorry, ale je to tak. Ďakujem za všetky tie istým spôsobom obohacujúce momenty, ale práve bez teba cítim, že mám okolo seba oveľa krajšie veci- prírodu, spoločnosť mojej rodiny, objavovanie kníh a života v skutočnom svete, a to je viac než pár hodín strávených v tom modrom. Ak by sa ma niekto opýtal, na čo som v poslednej dobe hrdá, povedala by som mu, že na to, že som našla odvahu a rozhodla sa od teba odísť. Viem, že mi to odpustíš, lebo na môj odchod pribudlo možno desať nových používateľov, ale včera som čítala, že tvoja popularita akosi klesá. Napriek tomu všetkému ti prajem len to najlepšie. Stále počúvam od ľudí, že- vieš, ja by som tiež odišiel, ale v škole komunikujeme len prostredníctvom facebooku, je tam všetko, a nechcem aby mi niečo uniklo, mám tam priateľov, šetrí to peniaze, nemusím posielať smsky. Vieš v čom je paradox? Že som medzi týchto ľudí patrila. Chodím ešte do školy, a po skoro roku mojej neprítomnosti som nezaznamenala, že by mi čosi zo školy ušlo. Možno je to surové, ale sú to len výhovorky. Na koniec, ja viem, že je to už v tomto liste redundantné, ale ešte raz ĎAKUJEM, že si mi ukázal, že chcem mať iný život...život bez TEBA! Pozdrav Marka, prajem Vám obom veľa šťastia.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

P.S.: Pre všetkých používateľov FB: Neodsudzujem vás, že ste na facebooku. Sú totiž ľudia, ktorí ho vedia rozumne používať, ja som k nim však nepatrila.

Stanislava Andraščíková

Stanislava Andraščíková

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Aj keby som mala žiť sto rokov, a nevidela by som 7 divov sveta, a nezískala by som žiadne ocenenie, ale znamenala by som niečo pre svet jedného človeka, budem šťastná:) inak som len nádobou v rukách Boha, ktorému sa túžim podobať... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu