reklama

,,Keď vás láska zavolá, nasledujte ju..." Ch.Džibrán

...hoci jej cesty sú strmé a namáhavé.Vo februárovom čase k nám z obchodov a z reklám v televízii fičia samé návody ,,čo darovať svojej láske na sv. Valentína alebo ako prežiť najnezabudnuteľnejšieho Valentína..." Samozrejme, len a len vďaka nám. Kričiace plagáty, ktoré predávajú lásku, plyšových medvedíkov a čokoládové srdiečka. Spoločnosti, ktoré nevedia, čo láska je. Myslím si, že Džibrán to pochopil celkom dobre, a práve o tejto vete vám chcem porozprávať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Myslím si, že už každý z nás zažil pocit, keď ho láska volá. Mne sa to už stalo mnohokrát a cítim, že to ešte určite počas života príde, dúfam, že každý deň. Ten čas, kedy sa slovo stane ozajstnou skutočnosťou. A potom sa vydám na cestu. Ale čo ma na nej bude čakať? Nájdem svoje šťastie? Snáď mi na tejto púti bude dobre, a možno mi kľúč, ktorý otvára každé dvere rozochveje srdce na plné obrátky. Môj otec mi raz povedal, že keď videl mamu, vedel, že ona je tá, s ktorou sa bude stretávať pod košatým dubom a s ktorou strávi zvyšok svojho života. Keď sa na nich každý deň dívam, túžim aspoň sčasti zažiť tak veľké a nádherné dobrodružstvo, aké prežívajú oni. Je jedno, aký druh lásky sa ma dotkne, pretože viem, že človeka obohacuje akékoľvek gesto tejto obrovskej sily. Aj keď na ceste prídu svitania, ktoré nie vždy budú potešením. Namáhavé stúpanie, ktoré vytvorí na mojej tvári vrásky, ale viem, že aj v noci vychádzajú hviezdy, aj keď je zamračené. Mojím pokrmom sa stane bolesť. Ale vraví sa, že čas a láska zahoja všetky rany. Neviem, čo bude o pár hodín, neviem, čo ma čaká v budúcnosti. Jedným som si však istá. Tento nádherný cit tu vždy bol, je a bude. Moje rozhodnutie je lásku nasledovať, aj keď ma čaká utrpenie, pretože ako povedal Quoist: ,,Láska necháva trpieť, pretože po hriechu, milovať znamená dať sa ukrižovať za druhého." Vo výkladoch nenájdete niečo podobné, nenájdete to ani v reklamách a ani v medvedíkoch a srdiečkach...skúste hľadať v hĺbke svojej duše pravú lásku, ktorej nás dokázal kedysi dávno naučiť jeden človek- Ježiš. Ponúkam vám návod, ako prežiť sv. Valentína. Milujme. Stále milujme. Nielen 14. februára, nielen v máji, a nielen počas prvých spoločných rokov života. Milujme- veď na to sme boli stvorení. Tak čo, už vieš ako odpovieš láske, keď ťa zavolá?

Stanislava Andraščíková

Stanislava Andraščíková

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Aj keby som mala žiť sto rokov, a nevidela by som 7 divov sveta, a nezískala by som žiadne ocenenie, ale znamenala by som niečo pre svet jedného človeka, budem šťastná:) inak som len nádobou v rukách Boha, ktorému sa túžim podobať... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu